Kaip TEMEM atsirado robotukai bitės? - temem

Kaip TEMEM atsirado robotukai bitės?

2025 m. vasarį grupė TEMEM mokytojų vyko į antrąjį „Erasmus+” projekto mobilumą Italijoje ir lankėsi Chieri mokyklų tinkle „Instituto Comprensivo Chieri-1”. Vizito metu mokytojai tobulino savo kompetencijas skaitmeninio ugdymo ir techninių įgūdžių srityse. Mokytojai aplankė Nino Costa, Nostra Signora della Scala ir Silvio Pellico mokyklas. Jų darbo stebėjimo metu daugiausia dėmesio skirta STEAM metodui ir naujųjų technologijų naudojimui, kuriant įtraukią ir kokybišką mokyklą. Mokytojai daug diskutavo ir dalijosi idėjomis. Levio „Erasmus+“ klubo studentai taip pat bendravo su mūsų mokytojais ir diskutavo apie naują realybę. Pasisėmę naujų patirčių ir idėjų, kaip patobulinti skaitmeninį mokymąsi ir išplėsti technologijų galimybes, 4 pedagogai su naujais įspūdžiais po savaitės trukmės vizito grįžo į TEMEM.

Po įvykusio vizito peržiūrėjome mokytojų atsivežtą informaciją ir papildėme savo ugdymo programą naujomis priemonėmis ir metodais. Gegužę pamokos buvo praturtintos robotukais-bitutėmis, moksleiviai programavo, skaičiavo ir mokėsi schemų suvokimo. Rudenį vaikai patirs dar daugiau švietimo inovacijų, pradės mokytis fizikos pagrindų. Neriame gilyn į technologijų pasaulį!!!